आज मेरो देश नेपाल बारे निबन्ध र mero desh nepal essay in nepali (essay on my country nepal in nepali) कक्षा ५, ६, ७, ८, ९, १०, ११ र १२ का लागि 150, 200, 250, 300 र 500 शब्दमा छन ।

मेरो देश नेपाल बारे निबन्ध | Essay on my country nepal in nepali 


Essay 1

मेरो देश नेपाल बारे निबन्ध (१५० शब्दहरु )
mero desh essay in nepali language


नेपाल दक्षिण एसियामा सुन्दर जग्गाजस्तो देश हो यसको राजधानी शहर काठमाडौं हो। नेपाल भारत र चीन ले घेरिएको छ। नेपालमा एक राजा हुन्थ्यो तर अब राष्ट्रपति छ। नेपाललाई तराई, पहाड र हिमाल गरि तीन भागमा बाँडिएको छ।

नेपाल सगरमाथा, सुन्दरता र पशुपति मन्दिरको लागि प्रसिद्ध छ जुन हिन्दुहरूको लागि हो। माउन्ट एभरेष्ट विश्वको सबै भन्दा अग्लो पहाड हो जहाँ धेरै पर्यटकहरू आउँछन्। यी बाहेक, हामीले भ्रमण गर्नुपर्ने नेपालका तीन स्थानहरू लुम्बानी, चितवन  र पोखरा पनि हुन।

लुम्बनी त्यो ठाउँ हो जहाँ भगवान बुद्ध जन्म भएको ।  चितवन जंगल सफारीको लागि प्रसिद्ध छ।
पोखरा पर्यटकका लागी हेर्न धेरै सुन्दर ठाउ हो। गत बर्ष नेपालको भ्रमण गरियो र मलाई पानी पुरी र नेपालको मोमो मनपर्‍यो।

नेपालको राष्ट्रिय चाड़हरू दशै र तिहार हुन् र राष्ट्रिय जनावर गाई, राष्ट्रिय फूल लालिगुरास र राष्ट्रिय पक्षी डाफे हुन। नेपालमा धेरै अवसरहरू छन्। म चाहन्छु कि नेपालमा सबैको रोजगारी होस र नेपाल पर्यटकका लागि स्वच्छ र शान्तिमय रहनको लागि कुनै झगडा बिना नै रहोस्।

अन्तमा मलाई नेपाली भएकोमा गर्व छ र नेपालको संस्कृति मन पराउँछु। जब म ठूलो हुन्छु म नेपालका गरिब र दरिद्र मानिसहरूलाई सहयोग गर्न चाहन्छु।

Essay 2

मेरो देश को बारेमा निबन्ध 200 शब्दमा
Essay on my country in nepali in 200


म नेपाली हुँ । मेरो देश नेपाल हो । मलाई मेरो देश नेपालको धेरै माया लाग्छ । मेरो देश नेपाल एशिया महादेशमा रहेको सानो अनि विश्वकै एउटा अत्यन्त सुन्दर राष्ट्र हो । यहाँको हावापानी र प्राकृतिक वातावरण असाध्य रमणिय छ । नेपालमा धेरै हिमाल, पहाड र नदीनालाहरु छन । संसारको सबैभन्दा अग्लो हिमाल सगरमाथा पनि यही छ । हिमाल सगरमाथा पनि नेपालमै छ । यहाँ वन, जंगल, लेक, बेसी र रमणिय हरिया फाटहरू पनि छन् ।

मेरो देश नेपालमा धेरै जाति, धर्म, भाषा तथा विभिन्न रहनसहन भएका मानिसहरू बस्दछन् । यहाँ किसिम किसिमका कला, संस्कृति, चाडपर्व, परम्परा तथा रीतिरीवाजहरू छन । त्यसैले, मेरो देश नेपाललाई थरीथरीका फूलहरूको एउटा सुन्दर माला पनि भनिन्छ । मेरो देश नेपालको राष्ट्रिय भाषा नेपाली भाषा हो । यहाँ अन्य सयवटा भन्दा बढी भाषाहरू बोलिन्छ तर सबै नेपालीहरूले नेपाली भाषा बोल्दछन । नेपालमा बस्ने मानिसलाई नेपाली भनिन्छ ।

मेरो देश नेपालमा विभिन्न किसिमका जनावर, चराचुरुङ्गी तथा किराहरु पाइन्छ । यहाँ असाध्यै राम्रो फूलहरू पनि पाइन्छ ।

हामीले आफ्नो देशलाई माया गर्छौ तथा म आफुलाइ गर्वाबित ठन्छु किनकी यो देश नेपाल हाम्रो जन्म भुमि हो । हामी सबैले हाम्रो देश नेपाललाई सम्मान गर्नु पर्छ। नेपाल छन त हामी छौ।

 Essay 3

मेरो देश नेपाल बारे निबन्ध (२५० शब्दहरु )
mero desh nepal essay in nepali


मेरो देश नेपाल दुई देशहरु द्वारा घेरिएको छ। चीन उतरपट्टि अवस्थित छ र पश्चिम, पुर्व र दक्षिण भारतले ढाकेको छ। यो उत्तरी गोलार्द्धमा छ। हाम्रो देश तीन भौगोलिक क्षेत्रहरू छन्। हिमालय, पर्वतीय र तराई।हाम्रो देशमा जाडोमा धेरै चिसो र सुख्खा हुन्छ र गर्मीमा आँधीबेहरी,बर्षा र बाढिपहिरो हुनछन् ।यो प्राकृतिक सौन्दर्य र स्रोतहरु मा धनी छ। यसमा कोशी, गण्डकी र कर्णाली जस्ता लामो र चौंडा नदीहरू छन्। हामीसँग रुपा, बेगनास, र रारा जस्ता ठूला तालहरू छन्। हामीसँग हरियो उपत्यका, सुन्दर पानी, झरना आदि छ। यो धार्मिक र ऐतिहासिक सम्पदामा धनी छ। लुम्बिनी, गोरखा, जनकपुर, काठमाडौं प्रख्यात उदाहरणहरू हुन्।

नेपाल अत्यधिक विविध र धनी भूगोल, संस्कृति र धर्महरूको देश हो। हिमाली उत्तरमा विश्वका १४ उच्चतम पहाडहरूमध्ये आठ छन्, सब भन्दा अग्लो, सगरमाथा, अंग्रेजीमा माउन्ट एभरेष्टको रूपमा चिनिन्छ। उर्वर र आर्द्र दक्षिणी क्षेत्र शहरी छ। 

यहाँ धेरै जाति र धर्मका मानिस बस्छन्। लगभग सय भाषाहरु बोलिन्छन्। हाम्रो लोकप्रिय खानाहरू दाल भाट, डिन्डो, गुनर्दुक इत्यादि हुन्। दशैं, तिहार, लोसार, आदि सबैभन्दा लोकप्रिय चाडपर्वहरू हुन्। 

नेपाल सानो छ तर प्राकृतिक स्रोतसाधनमा धनी छ तर आर्थिक अवस्थाले गर्दा गरीब छ। नेपाल विकासोन्मुख देश हो। चाँडै नै विकास गर्नका लागि आजदेखि हामीले देशको सबै नागरिकता बारे सचेत हुनुपर्दछ। पुरुष र महिला दुबै समान हुन र शिक्षा प्रदान गर्दछ, सरकारले अग्रिम कार्यक्रम ल्याउनु पर्दछ र नागरिक र सरकार दुबैलाई फाइदा पुर्‍याउने बिभिन्न सुविधा प्रदान गरी नागरिकलाई सहयोग गर्नुपर्दछ। 

नेपाल एक सुन्दर देश हो। त्यसोभए, हामीले यसलाई विश्वभर प्रकाशित गर्नुपर्नेछ जुन प्रत्यक्ष वा अप्रत्यक्ष रूपमा पर्यटकलाई आकर्षित गर्न मद्दत गर्दछ र हामी आफ्नो आर्थिक अवस्था नियन्त्रण गर्न सक्छौं।सफलता हाम्रा बलहरू विकास गरेर प्राप्त हुन्छ, हाम्रा कमजोरीहरू हटाएर होइन।

Essay 4

मेरो देश को बारेमा निबन्ध 300 शब्दमा
Essay on my country in nepali in
300


नेपाल ! हाम्रो देश । हाम्रो मातृभूमि ! हाम्रो जन्मस्थान ! हामी नेपाली हुनुमा गौरवान्वित छौं । हामीलाई हाम्रो मातृभूमिको मुकुट विश्वको सर्वोच्च शिखर, पर्यटकहरू र पर्वतारोहीहरूको महा आकर्षण सगरमाथाको गौरव छ । हामीलाई गौरव छ कि प्रकृतिले हाम्रो मातृभूमिलाई पहाड, डाँडा, उपत्यका, बैंसी र मैदानले शृङगारेको छ । विभिन्न प्रकारका उपयोगी रूखहरू, औषधिका जडीबुटीहरू, मोहक फूलहरू, सामान्य र दुर्लभ जनावर र चराचुरुङ्गीहरू युक्त वनजङ्गल हाम्रो देशलाई सुन्दर र पर्यटन केन्द्र बनाउँछन् । प्रकृतिले हाम्रो देशलाई खनिज र ग्लेसियर, ताल, नदी, प्रसवण र झरनाको रूपमा विशाल जलसाधन दिएको छ । यिनीहरूले हाम्रो भूमिलाई संसारको दोस्रो सर्वाधिक जलसाधनमा धनी देश बनाएका छन् ।

हामीलाई गौरव छ कि हाम्रो माटो पवित्र छ । विष्णुप्रिया महादेवी लक्ष्मी यहाँ सीताको रूपमा अवतीर्ण हुनुभयो । यो त्यही पावन भूमि हो जहाँ विष्णुको दसौं अवतार, एसियाको प्रकाश, गौतम बुद्धको जन्म भएको थियो र उनको धर्मको प्रचार अनेक देशहरूमा भएको थियो । यो त्यही पवित्र स्थल हो जहाँ महान् ऋषि बाल्मीकि र व्यासले तपस्या गरेका थिए जहाँ महान् राजा जनकले राज्य गरेका थिए, जहाँ महान् विद्वान् याज्ञवल्क्य र मैत्रेय बस्दथे ।

हामी गौरवान्वित छौं कि हाम्रो देशले वीर सैनिकहरूलाई जन्म दिएको छ जसको नाम र यश संसारमा छ र जसले आफ्नो अद्वितीय वीरताले आफ्नो देशको स्वतन्त्रताको रक्षा गरे । हाम्रा विभिन्न जात, जाति, धर्म, परम्परा र रीतिरिवाजका जनताहरूले अद्वितीय उदाहरण प्रस्तुत गरेका छन् । हामी विश्व शान्तिको पक्षमा छौं । हामीलाई संयुक्त राष्ट्रसङ्घको वडापत्रमा विश्वास छ । हामी विश्वमा शान्ति कायम गर्न सधैं तत्पर रहन्छौं । हाम्रा शान्ति सैनिकहरू अशान्त देशमा शान्ति स्थापना गरिरहेका छन् । हामी “ बाँच र बाँच्नदेऊ " नीतिमा आस्था राख्दछौं । हामी हाम्रा चन्द्र सूर्य भएको राष्ट्रिय झन्डा सधैं आकाशमा फहराउन कृत सङ्कल्पित छौं ।

म आफ्न देशलाई धेरै माया गर्छु र म नेपाली हुनुमा धेरै गर्व महसुस गर्द्छु। हाम्रो देश नेपाल लाई सबैले सम्मान गर्नु पर्छ।

 Essay 5

मेरो देश नेपाल बारे निबन्ध ( ५०० शब्दहरु)
essay on my country nepal in nepali in 500 words


मेरो देश नेपाल दक्षिण एशियामा भारत र चीनको बीचमा अवस्थित छ। मेरो देशको कुल क्षेत्र १,४७,१८१ वर्गमीटर छ। यो एक जग्गायुक्त देश हो। नेपाल एउटा सानो देश हो तर त्यहाँ भौगोलिक विविधता छ। यो साधारण सम्पत्ति र संस्कृतिमा धनी छ। हामीलाई थाहा छ कि ब्राजिल पछि नेपाल जलस्रोतमा दोस्रो ठूलो देश हो। मुख्य नदीहरू कोशी, गण्डकी र कर्नाली हुन्। नेपालमा विभिन्न प्रकारका खनिजहरू र जङगलहरू पनि भेटिन्छन्।

हामीलाई हाम्रो मातृभूमिको मुकुट, विश्वको सर्वोच्च शिखर, पर्यटकहरू र पर्वतारोहीहरूको महा आकर्षण सगरमाथाको गौरव छ । हामीलाई गौरव छ कि प्रकृतिले हाम्रो मातृभूमिलाई पहाड, डाँडा, उपत्यका, बेंसी र मैदानले सिंगारेको छ । विभिन्न प्रकारका उपयोगी रुखहरू, औषधीका जडीबुटीहरू, मोहकफूलहरू, सामान्य र दुर्लभ जनावर र चराचुरुङ्गीहरू युक्त वनजंगल हाम्रो देशलाई सुन्दर र पर्यटन केन्द्र बनाउँछन् । प्रकृतिले हाम्रो देशलाई खनिज र ग्लेसियर, ताल, नदी, प्रसवण र झरनाको रुपमा विशाल जलसाधन दिएको छ ।

हामीलाई गौरव छ कि हाम्रो माटो पवित्र छ । विष्णु प्रिया महादेवी लक्ष्मी यहाँ सीताको रुपमा अवतीर्ण हुनुभयो । यो त्यही पावन भूमि हो जहाँ विष्णुको दसौं अवतार, एशियाको प्रकाश, गौतम बुद्धको जन्म भएको थियो र उनको धर्मको प्रचार अनेक देशहरूमा भएको थियो । यो त्यही पवित्र स्थल हो जहाँ महान ऋषि बाल्मीकि र व्यासले तपस्या गरेका थिए जहाँ महान राजा जनकले राज्य गरेका थिए, जहाँ महान विद्वान याज्ञवल्क्य र मैत्रेय बस्तथे ।

राष्ट्रिय गीत "सयौं थुँगा फूलका हामी, एउटै माला नेपाली"
हो र यो देश नेपालको प्रमुख बिन्दु मध्ये एक गौतम बुद्ध लुम्बिनीमा नेपाल मा जन्म भएको थियो र यसको प्राकृतिक सौन्दर्य हो।

धेरैजसो किसानहरू हुन्। तिनीहरूले धान, मकै, गहुँ, कोदो, जौ, आलु आदि उत्पादन गर्दछन् शहरका केही मानिसहरू व्यापारीहरू हुन्। केहि उद्योगीहरु छन् र तिनीहरू धेरै श्रम र शिष्ट छन्।

प्राकृतिक स्रोतहरूमा पुग्नको कारण, पर्यटकहरू तपाईंको देश भ्रमण गर्न मन पराउँछन्। तिनीहरू यहाँ लोपोन्मुख चराहरू र जनावरहरू हेर्न सक्छन्।तिनीहरूले प्राकृतिक सुन्दरता पनि देख्न सक्छन्।त्यसैले पर्यटन हाम्रो सम्भावित उद्योग हो।

नेपालमा बस्ने मानिसहरु बिभिन्न जाति र धर्मका हुन् जसले विभिन्न परम्परा र सांस्कृतिक मूल्यहरु पछ्याउँदछन्। जस्तो कि हामीलाई थाहा छ कि नेपाल एउटा हिन्दू देशको रूपमा चिनिन्छ, अन्य धर्महरू जस्तै बौद्ध, क्रिश्चियन, किराट, इस्लाम, इत्यादि द्वारा। तिनीहरू विभिन्न चाडहरू मनाउँछन् र उनीहरूको आफ्नै मातृभाषाको भाषा छ। हाम्रो मुख्य खाना दाल भात हो। 80% भन्दा बढि मानिसहरु कृषिमा संलग्न छन्। केवल थोरै व्यक्तिले कारखाना, कार्यालय, व्यवसाय, आदि मा काम गर्छन् काठमाण्डु हाम्रो राजधानी शहर हो जुन मन्दिरको शहरको रूपमा पनि चिनिन्छ।

हामी विश्व शान्तिको पक्षमा छौं । हामीलाई संयुक्त राष्ट्रसंघको बडापत्रमा विश्वास छ । हामी विश्वमा शान्ति कायम गर्न सधै तत्पर रहन्छौं । हाम्रा शान्ति सैनिकहरू अशान्त देशमा शान्ति स्थापना गरिरहेका छन् । हामी “ बाँच र बाँच्नदेऊ " नीतिमा आस्था राख्दछौं । हामी हाम्रा चन्द्र सूर्य भएको राष्ट्रिय झण्डा सधैं आकाशमा फहराउन कृत सङ्कल्पित छौं ।

हाम्रो देश नेपालका मुख्य समस्यामा वनविनास एक मुख्य हो जसले गर्दा बाढी, पहिरो, भूक्षय र परिस्थितिकीय प्रणाली विनास हुन्छ । संसारको सर्वोच्च शिखर सगरमाथा नेपाल र चीन को सीमानामा अवस्थित छ ।

म आफ्न देशलाई धेरै माया गर्छु र म नेपाली हुनुमा धेरै गर्व महसुस गर्द्छु। हाम्रो देश नेपाल लाई सबैले सम्मान गर्नु पर्छ।

Post a Comment

Thanks for visit our site, please do not comment any spam link in comment box.