हाम्रो देश हाम्रो गौरव मा निबन्ध | Essay on my country my pride


हाम्रो देश हाम्रो गौरव मा निबन्ध यो कक्षा ५,६,७,८,९,१०,११ र १२ का विद्यार्थीका लागि हुन्

हाम्रो देश हाम्रो गौरव मा निबन्ध | Essay on my country my pride | essay on my country nepal my pride in nepali | Hamro desh hamro garurab

Essay 1

हाम्रो देश हाम्रो गौरव मा निबन्ध (१५० शब्दहरु)

नेपाल हिमालयको कोठामा सुन्दर देश हो र सबैले
विश्वभर यसलाई विश्वभर चिनिन्छ। नेपाल भगवान बुद्धको देश हो; यो बहादुर गोरखाको जन्मभूमि हो, यो देश अधिकतम सांस्कृतिक र प्राकृतिक सजावटको साथ प्रदान गरिएको हो।पृथ्वीको थोरै ठाउँले नेपालको सौन्दर्य र विरलै प्रतिस्पर्धा गर्न सक्छ। उत्तरमा सुन्दर हिउँले पहाडहरू, अग्लो र तराईका उपत्यकाहरू र तराईको समतल, उर्वर भूमि - यी सबै नेपालका लागि प्रकृति वरदान साबित भएका छन्।

समृद्ध संस्कृति, परम्परा, कला, सभ्यताले नेपाललाई विश्वभरि सांस्कृतिक सम्पदाले धनी देशको रूपमा मान्यता दियो।नेपालका बहादुर छोरा र छोरीले बनाएको महान् र गौरवशाली इतिहास नेपालमा छ। यस पवित्र भूमिका मानिसहरू ईश्वरका सुन्दर र कोमल रचनाहरू हुन् जसका हृदयहरू शुद्ध छन् र उनीहरूको अटुट बहादुरी र देशभक्तिले भरिएको छ।

विभिन्न जाति, संस्कृति, जाति र जातीयतामा रहेका नेपाली एकजुट छन्।हाम्रो देशमा पर्वहरु मनाउने गर्दछन।
यद्यपि हिन्दू राष्ट्रका अन्य धर्महरूले समान सम्मान, संरक्षण र सहिष्णुता पाउँदछन्।

तर आज आतंकवाद, घृणा, हिंसा, गरीबी र दयनीयताको अन्धकारले नेपालका जनताको जीवनलाई ओझेलमा पारेको छ। 

Essay 2

हाम्रो देश नेपाल हाम्रो गौरव मा निबन्ध (३०० शब्दहरु )

नेपाल देशको इतिहास धेरै शक्तिशाली छ। इतिहासका सबै पृष्ठहरू राष्ट्रिय नायकको तातो र रातो रगतले भरिएका छन्।मेरो देश नेपाल दुई ठूला देशहरूको बीचमा रहेको छ। मेरो मतलब यो दुई सबैभन्दा ठूलो देश भारत र चीनको बिचमा रहेको छ।हाम्रो देश नेपालमा धेरै जातीय समूहमा विभाजित छ। देशमा बहु-जाति, बहु-संस्कृति , बहु-परम्परा र बहु-धार्मिक व्यक्तिहरू छन।तिनीहरू फरक जातका हुन् तर संस्कृति, धर्म, जाति, आदिको नाममा झगडा नगरी तिनीहरू 'विविधतामा र एकतामा' बस्दैछन्।

तिनीहरू शान्तिमय वातावरणमा बाँचिरहेका छन् । कुनै पनि देशका सुचांकहरु जसले देशको स्तर बढाउँदैछन्।जुन देशले आफ्नो आर्थिक स्थितिमा अगाडि बढ्न सक्छ
त्यो सूची देश द्वारा आकर्षित गरिन्छ । विदेशी मुद्रा जुन देशमै छोडियो त्यसले देशलाई अझ विकसित बनाउन मद्दत गर्दछ।हामी नेपालीहरुलाई ठूला भवनहरु, महँगो चीजहरु आदि चाहिदैन। हामी लालिगुराँसको गन्धबाट खुशी छौं। हाम्रो देशमा स्थित प्राकृतिक सुन्दरता द्वारा खुसी छौं। हामी सबैलाई थाहा छ कि त्यहाँ एक महान् भनाइ छ, "हरियो बान नेपाल को धन"।हो यो साँचो हरियो वन देशको लागि धन हो।

सम्पूर्ण देशको कुल जनसंख्याको ८०% भन्दा बढी कृषिमा निर्भर छ त्यसैले देशलाई कृषि प्रधानदेश पनि भन्न सकिन्छ।धेरै नदी, हरियो वन, हिमाल, ताल, इत्यादिले देशलाई शीर्षमा पार्दछ। मेरो देश नेपाल मेरो लागि स्वर्ग हो। म मेरो देशलाई धेरै माया गर्छु। म गर्व गर्छु कि म नेपाली हुँ, मेरो देश जुन प्राकृतिक सुन्दरताले भरिएको छ र मेरो लागि सबै कुरा छ। हामी सबै नेपालीहरु नेपालका लागि बलिदान दिन तयार छौं।हामी साँच्चिकै नेपाली भएकोमा ठूलो गर्व महसुस गर्दछौं।त्यसोभए, हामी भन्छौ कि देश हाम्रो लागि गौरव हो।

देशको राष्ट्रिय फूल लालिगुराँस हो, राष्ट्रिय चरा डाफे, राष्ट्रिय रंग सिमरिक र राष्ट्रिय हतियार खुकुरी हो। मेरो देश नेपाल जुन विश्वको नक्शामा एकदम सानो छ तर मेरो लागि यो देश सानो होस् वा ठूलो यो मेरो लागि संसार हो। धेरै राष्ट्रिय व्यक्तित्व जन्म हुन्छन् देशको जीवनमा: पृथ्वीनारायण शाह, बहादुर शाह, राजेन्द्र लक्ष्मी इत्यादि हुन।


Essay 3

मेरो देश मेरो गर्व मा निबन्ध ( ५०० शब्दहरु )

                                                       
मेरो सानो देश, नेपाल दुई ठूला देशहरू चीन र भारत बीच स्थित छ। उनको क्षेत्रफल १,४७१८१ वर्ग किलोमीटर छ तथा नया नक्सा अनुसार हाम्रो देशको नयाँ कुल क्षेत्रफल १,४७,५१६  रहेको छ । सहरी क्षेत्रहरुमा जनसंख्या घनत्व ग्रामीण क्षेत्रहरु भन्दा बढी छ। त्यस्तै उपत्यका र मैदानहरू तुलनामा बढी सघन छन्।
                                                 
नेपाल कृषि आधारित देश हो। करिब ८० प्रतिशत मानिसहरू कृषिमा निर्भर छन्। केही शिक्षित व्यक्तिहरू शिक्षण, कार्यालयको काम, व्यवसाय आदि जस्ता अन्य क्षेत्रमा कार्यरत छन् यद्यपि मानिसहरू विभिन्न सामाजिक समूह र धर्मका हुन्, उनीहरूले वास्तवमै 'विविधतामा एकता' अभ्यास गर्छन्। एउटा धर्मका अनुयायीहरूले अर्को धर्मका मानिसहरूलाई सम्मान गर्छन्। समाजलाई स्वेच्छिक तरिकाले तथा भावनात्मक तरिकाले चलाउँछ। व्यक्ति बिभिन्न भाषाहरू बोल्छन र विभिन्न संस्कृति र परम्पराको मजा लिन्छन्।
                                           
नेपाल विश्वमा प्राकृतिक सुन्दरता र उपहारका लागि प्रसिद्ध छ।। उनी हिमाल, नदीका लागि प्रसिद्ध छ।तालहरू, आदि विश्वको अग्लो चोटी सगरमाथा नेपालमा अवस्थित छ। हरेक वर्ष धेरै पर्यटक यसलाई हेर्न आउँछन्। पर्यटन मार्फत उनी विदेशमा पैसा कमाउन सक्षम हुन्छन् जुन विकासको लागि प्रयोग गर्न सकिन्छ।

नेपाल जलस्रोतमा धनी छ। धेरै नदीहरू डाँडाहरूबाट घुम्दै घुम्दछन् र पहाडहरू घुमाउँछन् र तराई भएर जान्छन्। धेरै ब्रुक्स र स्ट्रिमहरू धेरै तरिकामा मानिसहरूलाई सेवा गर्दछन्।ती सिंचाइ, यातायात, राफ्टि हाइड्रो-बिजुली परियोजनाहरू चलाउनका लागि उपयोगी छन्।
                                           
हामी जंगलबाट धेरै फाइदा लिन सक्छौं। हाम्रो देश नेपाल हरियो जङ्गलको कारण सुन्दर देखिन्छ  तर आजकल जङ्गल धेरै तरिकामा नष्ट भइरहेको छ। वन फँडानी धेरै प्राकृतिक प्रकोपको परिणाम हुन सक्छ जस्तै पहिरो, अत्यधिक बाढी, माटोको क्षरण,  उजाडस्थान र नदी र तालहरू हुन। आजकल वनीकरण र पुन: स्थापनाको कार्यक्रम  जंगल संरक्षित छ। जङ्गलमा धेरै जंगली जनावरहरू छन्। राष्ट्रिय निकुञ्जहरू र वन्य-जीवन भण्डारले थुप्रै जंगली जनावरहरू र चराहरूलाई संरक्षण गर्दछ। धेरै पर्यटकहरु उनीहरु लाई नेपाल हेर्न आउँछन्।
                                           
नेपाल विकासोन्मुख देश हो। करीव ६७ प्रतिशत मानिस साक्षर छन्। धेरै विद्यालय र कलेज खोलिएको छ।कृषकहरूलाई सिंचाइ, आधुनिक मल, सुधारिएको बीउ र खेतीपातीको आधुनिक विधिहरू प्रदान गरिएका छन्।बिजुली, स्वास्थ्य सेवा, यातायात र संचार को सुविधा पनि बढ्दै छ।

"आमा र मातृभूमि स्वर्गभन्दा ठूला छन् " यो सही कथन हो।हामी यस देशमा जन्मेका छौं जुन प्राकृतिक सुन्दरताले भरिएको छ। हामी धेरै देशभक्त छौं। हामी आत्मालाई भन्दा देशलाई बढी माया गर्छौं। देश मेरो लागि स्वर्ग जस्तो हो। मेरो देशको नाम नेपाल हो। नेपाल शब्दको अर्थ शान्त र प्रेमको देश हो। यो यस्तो देश हो जहाँ भगवान गौतम बुद्ध 'एशियाको ज्योति' जन्मेका थिए। यो बीर गोर्खालिको देश हो। विश्वमा उच्चतम चोटी सगरमाथा देश मा अवस्थित छ जुन देशलाई शीर्ष मा बनाउँछ।

मेरो देशमा धेरै हिमालहरू छन् यसैले यसलाई पहाडी देश भनिन्छ। धेरै नदीहरू पहाडबाट पहाड र तराईको समतल भूमिमा बग्दछन्। मेरो देश नेपाल तीन भौगोलिक क्षेत्र र पाँच विकास क्षेत्रमा विभाजित छ।
                                               
म नेपालको नागरिक हुन पाएकोमा गर्व महसुस गर्छु र मलाई पनि नेपाली हुन बोलाउँदछु। हामी नेपालीहरु एक अर्कालाई सम्मान गर्दछौं। हामीलाई लाग्छ कि आमा र मातृभूमि एकै छ।म मेरो देशलाई धेरै माया गर्छु।

Post a Comment

Thanks for visit our site, please do not comment any spam link in comment box.