आमा को बारेमा निबन्ध(essay on mother in nepali) aama ko barema nibandha
सबै विद्यार्थीहरुको लागि आमा बारेमा निबन्ध(essay on mother in nepali) aama ko barema nibandha 150, 200, 250, 300, 500 शब्दमा दिएको छ।

आमा को बारेमा निबन्ध(essay on mother in nepali) aama ko barema nibandha


निबन्ध 1

आमा को बारेमा निबन्ध 150 शब्दमा | essay on mother in nepali 150 words | Aama ko barema nibandha 150 shabdama


यस संसारमा सब भन्दा सजिलो र सबैभन्दा अनमोल शब्द आमा हो। आमा संसारमा एक मात्र शब्द हो, जसलाई कुनै परिभाषाको आवश्यकता पर्दैन, किनकि यो शब्द होइन, यो भावना हो। म प्रेम, बलिदान र सेवाको प्रतीक हुँ। साँच्चै, आमा भनेको भगवानको मूर्ति हो। मेरी आमाको नाम सोनल हो। मेरी आमा धेरै समझदार, मेहनती र दयालु हुनुहुन्छ।

उनी हरेक बिहान सब भन्दा पहिले उठ्छिन्। उनी हाम्रो परिवारको राम्रो देखभाल गर्दछिन। उनी हाम्रो बगैंचामा रूखहरू र बोटबिरुवाको पनि ख्याल राख्छिन्। मेरी आमा सधैं काममा व्यस्त रहन्छिन। मेरो आमा मेरो सल्लाहकार, गाईड र मेरो सबै भन्दा राम्रो साथी हुनुहुन्छ। उनले मलाई अध्ययनको साथ धार्मिकता र सद्गुणको मार्गमा हिंड्न सिकाउँछिन्। मेरी आमालाई मेरो मनका सबै कुरा थाहा छ।

उहाँले मलाई मेरो सुख र दु:खमा सहयोग गर्नु हुन्छ।  जब म समस्यामा हुन्छु, उहाँले ममा विश्वास सिर्जना गराउनु हुन्छ। उनी मेरो नराम्रो समयहरूमा ममा आशाको किरण हुन। उनी सधैं मलाई एक राम्रो व्यक्ति हुन प्रेरणा दिनुहुन्छ। मेरी आमाले गरिब र असहाय मानिसहरूलाई सहयोग गर्नुहुन्छ। आज म जे पनि छु, म उहाँको परिवर्तन हुँ।

मेरी आमा मायाको देवता हुनुहुन्छ। म आफ्नो आमालाई संसारमा सब भन्दा बढी माया र विश्वास गर्दछु। म भगवानलाई धन्यवाद दिन चाहन्छु, कि उसले मलाई संसारमा सब भन्दा राम्रो आमा दिई। म ठूलो हुनेछु र मेरी आमाको पाउमा संसारको सबै खुशी ल्याउनेछु। जसको आमा हुन्छ उसको जीवनमा कुनै दुःख हुँदैन। संसारले समर्थन गर्दछ वा गर्दैन, तर आमाको प्रेम कहिल्यै कम हुँदैन।

निबन्ध 2

मेरी आमा को बारेमा निबन्ध 200 शब्दमा | essay on aama in nepali 200 words | Aama ko barema nibandha 200 shabdama


हाम्रो परिवारमा आमाको स्थान महत्त्वपूर्ण छ। हामी उहाँमाथि भोजन, वस्त्र र अन्य अनेकौं चीजका लागि निर्भर हुन्छौं। उहाँको अधीनमा मेरो परिवारले उन्नति गरिरहेको छ। उहाँ एक ठुलो  महिला हुनुहुन्छ। उहाँको शरीर पातलो छ, तर उहाँ बिल्कुल स्वस्थ हुनुहुन्छ। उहाँको रङ सफा छ। उहाँको कपाल लामो र कालो छ। उहाँ आनन्दित रहनुहुन्छ र कदाचित् नै चिढिनुहुन्छ।

उहाँ स्नातक हुनुहुन्छ। विवाह अगाडि उहाँ एउटा विद्यालयमा पढाउनुहुन्थ्यो। उहाँले पारिवारिक जीवन अस्त - व्यस्त हुनेछ भनेर विवाहपछि पढाउन छोड्नुभयो। अब मेरो पिताज्यू एउट कार्यालयमा काम गर्नुहुन्छ र आमा घरेलु कामको प्रबन्ध गर्नुहुन्छ।

मेरी आमाको समय तालिकाअनुसारको कर्तव्य छ। उहाँ बिहानै “ सीताराम " उच्चारण गर्दै उठ्नुहुन्छ। उहाँ स्वयम् भोजन पकाउन आरम्भ गर्नुहुन्छ र हामीहरूलाई पढ भन्नुहुन्छ। जब हामीहरूलाई कठिनाइ हुन्छ, हामी उहाँकहाँ जान्छौं र उहाँ हामीहरूलाई पढाउनुहुन्छ। सबै चीज उहाँ घरमा उचित रीतिले राख्नुहुन्छ। जब उहाँलाई फुर्सद हुन्छ भने उहाँ अन्य उपयोगी काम गर्नुहुन्छ। उहाँ हस्तकर्ममा दक्ष हुनुहुन्छ। उहाँ बजारमा बिक्नेजस्ता चीजहरू बनाउनुहुन्छ। यस प्रकार उहाँ मेरो पिताज्यूलाई आर्थिक कुरामा सहायता गर्नुहुन्छ। हाम्रो घर नजिकको जमिनमा उहाँ तरकारी उब्जाउनुहुन्छ।

मेरी आमामा धेरै गुणहरू छन्। हामीहरूप्रति उहाँलाई ठूलो स्नेह छ। मेरा पिताज्यू पनि उहाँबाट परामर्श लिनुहुन्छ। छिमेकका परिवारहरूप्रति महिलाहरू पनि सहायताका लागि आउँछन् । उहाँ धेरै सामाजिक हुनुहुन्छ। हामी आफ्नो सुखी जीवनका लागि उहाँप्रति आभारी छौं।

उनको प्रेम उनी सत्यता, प्रेम, र ईमानदारीको सार हो। अर्को कारण यो छ कि उनको आफ्नो परिवारको साथ उनको आशीर्वाद रहनछिन। यसबाहेक, उनी हामीलाई सबै चीज दिनुहुन्छ तर बदलामा कुनै कुराको माग कहिल्यै गर्दैनन्। परिवारका सबैलाई हेरचाह गर्ने तरीकाले मलाई भविष्यमा पनि उत्प्रेरणा दिन्छ। साथै, उनको प्रेम परिवारको लागि मात्रै होइन उनले हरेक अपरिचित र पशुसँग मेरो व्यवहार गरेकी थिई। यसको कारणले गर्दा, उनी वातावरण र जनावरहरूप्रति धेरै दयालु र समझदार छिन्।

निबन्ध 3

आमा विषयको बारेमा निबन्ध 250 शब्दमा | aama essay in nepali 250 words | Aama ko barema nibandha 250 shabdama

250


जिन्दगीमा कुनै दुख छैन किनकी मेरो आमाको प्रेम कहिल्यै कम हुँदैन। आमा, सम्पूर्ण विश्व यस एक शब्दमा समाहित छ। कुनै आमा विनाको परिवार यस्तो देखिन्छ कि परिवारबाट बहुमूल्य हीरा हराइरहेको छ, जसको मूल्य कसैले पनि राख्न सक्दैन। उनी दिन र रात आफ्ना बच्चाहरू र परिवारका अन्य सदस्यहरूको हर इच्छाको ख्याल राख्छिन्।

आमा बलिदानको मूर्ति हुन्। आमा एक मात्र  हुनुहुन्छ जसले हामीलाई जन्म दिनुहुन्छ र हाम्रो हेरचाह गर्नुहुन्छ। विश्वको सबैभन्दा ठूलो सम्मान आमाको सम्बन्धलाई दिइन्छ। मेरी आमाको नाम आशा हो। उनी धेरै मेहनती र बुद्धिमान महिला हुन्। उनी बिहान छ बजे उठ्छिन् र घरका सबै कामहरू गर्छिन। उनी हाम्रो लागि स्वादिलो ​​खाना पकाउँछिन्, जुन हामी सबैले ठूलो उत्साहका साथ खान्छौं। मेरी आमा पनि एक शिक्षिका हुनुहुन्छ।  उनले मलाई मेरो अध्ययनमा पनि धेरै मद्दत गरिन।

मेरी आमाले मेरो जीवनमा धेरै महत्त्वपूर्ण भूमिका खेल्नुहुन्छ। मेरी आमा मेरो जीवनको स्तम्भ हुनुहुन्छ। उनी मेरो शिक्षिका र मर्गदर्शकका साथ साथ मेरो सबैभन्दा ठुलो मिल्ने साथी हुन्। जब म समस्यामा हुन्छु, उहाँले ममा विश्वास जगाउन काम गर्छिन। आज मेरो जीवनमा जे भए पनि, म केवल मेरो आमाको कारणले हो किनभने उहाँ मेरो सफलता र असफलता दुवैमा साथ हुनुहुन्छ। उनले मलाई जीवनका सबै अवरोधहरू पार गर्न बल दिएका छन्।

उहाँद्वारा भनिएका साना कुराहरूले मेरो जीवनमा ठूलो भिन्नता राख्छ। म उनीबिना मेरो जीवनको कल्पना पनि गर्न सक्दिन, त्यसैले म मेरी आमालाई मेरो रोल मोडेल र सबैभन्दा मिल्ने साथीको रूपमा लिन्छु। मेरी आमाले जहिले पनि मलाई सद्गुण मार्गको अनुसरण गर्न सिकाउनुहुन्छ। उनी मलाई एक राम्रो व्यक्ति हुन र गरीब र असहाय मानिसहरूलाई सहयोग गर्न प्रेरित गर्नु हुन्छ। म मेरी आमालाई धेरै माया गर्छु। म जीवनमा उनीहरूको ऋण कहिल्यै चुक्ता गर्न सक्दिन, तर म निश्चित रूपमा तिनीहरूको सबै सपना साकार गर्दछु र सावधान रहन्छु कि ती मेरा कारणले कहिल्यै कम नहोस्।

"भगवानको अर्को रूप आमा ममताको गहिरो ताल हो, आमा, त्यो घर कुनै प्रमोदवन भन्दा कम छैन, जुन घरमा आमाको पूजा गरिन्छ।"

निबन्ध 4

आमा निबन्ध 300 शब्दमा | essay about mother in nepali 300 words | Aama ko barema nibandha 300 shabdama


आमा भगवानको अर्कै रूप हो किनकि परमेश्वर हामीलाई सहायता गर्न सबै ठाँउमा पनि हुनुहुन्न, त्यसैले उसले आमालाई सृष्टि गर्नुभयो, आमाको प्रेम र स्नेह पाउन, परमेश्वर पृथ्वीमा पनि जन्म लिनुहुन्छ। अहिलेसम्म कोही पनि आमा भन्दा बढी अनुकम्पापूर्ण र उदारवादी छैन र कहिल्यै सक्षम हुनेछैन। 

आमा त्यो भूमि हो जुन आफै बंजर हुन्छ, तर आफ्ना बच्चाहरूको राम्रो पालनपोषण गरेर, उनीहरूलाई राम्रो मार्गनिर्देशन गरेर र उर्वर भूमिजस्तै बनाएर सास लिनछिन। आमा सँधै हाम्रो खुशी, तिम्रो खुशी भन्नू हुन्छ तर उहाँलाई कुनै धन चाहिदैन, उसलाई आफ्ना बच्चाहरूको माया मात्र चाहिन्छ। आमा सँधै हाम्रो परिवार र हाम्रो सेवामा रातदिन व्यस्त रहनुहुन्छ तर उहाँ कहिले पनि भन्नुहुन्न कि म थाकेको छु वा म धेरै काम गर्न सक्दिन।

अरु कोही व्यक्तिले आमाको जस्तो समर्पण र बलिदान गर्न सक्दैन। आमाले हाम्रो जन्म हुनुभन्दा अघि नै हाम्रो हेरचाह गर्न थाल्छिन्, हाम्रो जन्मको समयमा उनलाई असहनीय पीडा सहनुपर्‍यो, तर हाम्रो मुस्कान हेर्न खुशीसाथ उसले सबै पीडा भोगी।

"दु: खको चोटपटक भन्दा बढी के हुन्छ र आमाको सम्पत्ति भन्दा बच्चाहरूमा के हुन्छ"

बाल्यकालमा, उहाँ हाम्रो पालनपोषण गर्नुहुन्छ, हाम्रो हर अपरिपक्वतालाई वेवास्ता गरेर माफ गर्नुहुन्छ। आमा बिहान सब भन्दा पहिले उठ्नुहुन्छ, उहाँ हामीलाई समयमा खाना दिनुहुन्छ, समयमै स्कूल जानको लागि तयार गर्नुहुन्छ, दिनभर घरका सबै कामहरू गर्दछु, त्यस पछि जब हामी हाँस्दै घर फर्कन्छौं हाम्रो अवस्था - चाल र हामी सबैलाई सुत्न पछि उनी सुत्न जान्छे। एउटी आमाले मात्र यति ठूलो काम गर्न सक्दछन्।

पुरुषहरू संसारमा सबैभन्दा शक्तिशाली भनिन्छ, तर सबैभन्दा शक्तिशाली आमा हुनुहुन्छ, जसको साहस, स्नेह, निडरता, बुद्धिमत्ता, दया र प्रेम कोही पनि तिनीहरूको अगाडि उभिन सक्दैनन्। आमा ती हुन् जसले यो रोइरहँदा आँसुहरू पोछछिन र एक मिनेटमा हाम्रो अनुहारमा मुस्कान ल्याउँछिन्। कहिले सोच्नुहोला किन आमाले हाम्रो लागि यो सबै गर्दछ किनकि त्यसले हामीलाई मात्र माया गर्छिन् र केवल ऊ अरू संसार जस्तो छैन जसले तपाईंलाई स्वार्थको कारणले माया गर्छ। 

आमा हाम्रो पहिलो गुरु हुनुहुन्छ, उहाँ हामीलाई राम्रो शिक्षा दिनुहुन्छ र हामीलाई समाजको राम्रो नागरिक बनाउनुहुन्छ, उहाँ हाम्रो असफलता र सफलता दुबै पक्षमा उभिनुहुन्छ, हामीलाई मार्गनिर्देशित गर्नु हुनुहुन्छ, जब हामी निराश हुन्छौं तब उहाँ हाम्रो साथ आशाको किरणको रूपमा हिड्नुहुन्छ।

आमाले जीवनभर हाम्रो लागि धेरै गरिदिन्छ, त्यसैले यो हाम्रो कर्तव्य पनि हो कि हामीले पनि आमाको लागि केही गर्नुपर्दछ, हामीले उनको हर समय हेरविचार गर्नुपर्दछ, हामीले उनलाई दिन लागेको सबै खुशी दिन हामीले प्रयास गर्नुपर्छ। आज सम्म  हामीले दिनहुँ आमाको आशिष् लिनु पर्छ किनभने जब उनी आशिष् पाउँदछौं तब हामीले कसैको अगाडि आफ्नो हात फैलाउनु पर्दैन। आज तपाई हामीसंग भाकल गर्नुहुन्छ कि तपाईको आमाले तपाईलाई हेरचाह गर्यो जसरी तपाईले उनीहरुको हेरचाह गर्नुहुन्छ र तिनीहरुलाई खुशी नभएको खुशी दिन सक्नुहुन्छ।

निबन्ध 5

आमा शिर्षकमा निबन्ध 500 शब्दमा  | mother essay in nepali 500 words| Aama ko barema nibandha 500 shabdama


मेरी आमा एक साधारण महिला हुन् उनी मेरो सुपरहीरो हुन्। मेरो हरेक चरणमा, उनले मलाई समर्थन र प्रोत्साहन दिइन्। चाहे दिन वा रात उनी सँधै मेरो लागि त्यहाँ हुन्थ्यो परिस्थिति के हो त्यो फरक पर्दैन। यसबाहेक, उनको सबै काम, लगनशीलता, समर्पण, आचरण मेरो लागि एक प्रेरणा हो। मेरी आमाको यस निबन्धमा, म मेरो आमाको बारेमा कुरा गर्न जाँदैछु र किन उहाँ मलाई धेरै खास राख्नुहुन्छ।

यदि कसैले मेरो जीवनमा सबैभन्दा ठूलो प्रभाव पारेको छ भने, त्यो मेरो आमा हुनुहुन्छ। उसले मलाई मेरो जीवनका धेरै चीजहरू सिकाए जुन मेरो जीवनकालमा उपयोगी हुनेछ। म यो ठूलो गर्वका साथ भन्न सक्दछु कि मेरी आमा मेरो गुरू हुनुहुन्छ र मेरो जीवनको लागि प्रेरणाको रूपमा आदर्श हो।

हाम्रो जीवनमा प्रेरणाको महत्त्व

प्रेरणा एक प्रकारको भावना हो जसले हामीलाई कुनै पनि चुनौती वा कार्य सफलतापूर्वक प्राप्त गर्न मद्दत गर्दछ। यो एक प्रकारको प्रवृत्ति हो, जसले हामीलाई हाम्रो शारीरिक र सामाजिक विकासमा मद्दत गर्दछ। कुनै पनि व्यक्ति र घटनाबाट प्राप्त प्रेरणाले हामीलाई महसुस गराउँछ कि हामी कठिन परिस्थितिमा पनि कुनै लक्ष्य प्राप्त गर्न सक्छौं।

हाम्रो क्षमताको विकासको लागि, हामी अन्य स्रोतहरूबाट प्रेरणा पाउँछौं, विशेष गरी प्रख्यात व्यक्ति वा हाम्रो वरपरका व्यक्तिले हामीलाई प्रेरणा दिन्छन् कि यदि कठिन परिस्थितिहरूमा पनि ऊ लक्ष्य हासिल गर्न सक्दछ।

धेरै व्यक्तिको जीवनमा, पौराणिक वा ऐतिहासिक व्यक्तित्वहरू उनीहरूको प्रेरणाको स्रोत हुन्, जबकि धेरै व्यक्तिको जीवनमा, प्रसिद्ध मानिसहरू वा उनीहरूका अभिभावकहरू उनीहरूको प्रेरणाको स्रोत हुन्। तपाईको प्रेरणाको स्रोत को हो भन्ने कुराले फरक पार्दैन, तपाईको लक्ष्य प्राप्त गर्न तपाईको विचार र विधिहरुबाट तपाई कत्तिको प्रभावित हुनुहुन्छ भन्ने कुराले के फरक पार्दछ।

प्रत्येक व्यक्तिको आफ्नो जीवनमा प्रेरणाको केही स्रोत हुन्छ र त्यसबाट उसले आफ्नो जीवनका लक्ष्यहरू प्राप्त गर्न र आफ्नो जीवनमा अगाडि बढ्न प्रेरणा पाउँछ। कसैको जीवनमा उसको शिक्षक उसको प्रेरणाको स्रोत हुनसक्दछ, तब कसैको जीवनमा एक सफल व्यक्ति उसको प्रेरणा हुन सक्छ, तर मेरो जीवनमा, म मेरी आमालाई मेरो सबैभन्दा ठूलो प्रेरणाको रूपमा देख्छु। त्यहाँ उहाँ एक व्यक्ति हुनुहुन्छ जसले मलाई मेरो जीवनमा मेरो लक्ष्यहरू प्राप्त गर्न प्रेरणा दिनुभयो र सँधै अगाडि बढ्नुहुन्छ।

आजसम्म मेरो जीवनमा मैले आफ्नो आमालाई कठिनाइहरूको सामु घुँडा टेकेको देखेको छैन। उसले मेरो सुखको लागि उसको दु: खको वास्ता गरेन, वास्तवमा ऊ बलिदान र प्रेमको प्रतीक हो, उसले मेरो सफलताहरूको लागि धेरै कष्ट सहयो। उसको व्यवहार, जीवनशैली र इच्छाशक्ति मेरो जीवनको सबैभन्दा ठूलो प्रेरणा हो।

मेरी आमा मेरो प्रेरणाको स्रोत पनि हुनुहुन्छ किनकि धेरै जसो व्यक्तिहरू काम गर्छन् ताकि उनीहरू प्रसिद्धी कमाउन सकून् र उनीहरूले समाजमा नाम कमाउन सक्दछन् तर आमाले कहिल्यै सोच्दैनन् कि उनी आफ्ना बच्चाहरूलाई उनीहरूको जीवनमा सफल बनाउन चाहन्छन्। उनी जे गर्छन्, उनीमा कुनै स्वार्थ छैन। यही कारणले गर्दा म मेरो आमालाई पृथ्वीमा भगवानको रूपमा मान्दछु।

खैर, त्यहाँ सबैको जीवनमा केही प्रेरणाको स्रोत हुनुपर्दछ, जसको कार्यहरू वा चीजहरूबाट ऊ प्रभावित हुन्छ, तर यदि कोही मेरो जीवनमा मेरो प्रेरणा भएको छ भने, तब ऊ मेरी आमा हो। उनको कडा परिश्रम, निस्वार्थता, साहस र त्यागले मलाई सँधै प्रेरणा दिन्छ। इमान्दारीता र कडा परिश्रमबाट उनले मलाई सामाजिक व्यवहारबाट महत्वपूर्ण पाठहरू दिएका छन्। यसैले म उसलाई मेरो सर्वश्रेष्ठ शिक्षक, साथी र प्रेरकको रूपमा लिन्छु।

हरेक आमा आफ्ना बच्चाहरूको लागि विशेष हुन्छन्। उनी एक महान शिक्षक, एक मायालु साथी, कडा अभिभावक हुन्। साथै, उनीले सम्पूर्ण परिवारको आवश्यकताको ख्याल राख्छिन्। यदि त्यहाँ कोही छ जो हामीलाई आफ्नी आमा भन्दा बढी माया गर्नुहुन्छ भने केवल परमेश्वर हुनुहुन्छ। केवल मेरी आमाको लागि होईन तर त्यहाँ बस्ने हरेक आमाको लागि जसले आफ्नो परिवारको लागि आफ्नो जीवन जिनुहुन्छ प्रशंसनीय प्रशंसाको योग्य छ।

Post a Comment

Thanks for visit our site, please do not comment any spam link in comment box.